Het is Museumweekend!

5 & 6 april is het museumweekend. Bijna 300 musea zijn gratis te bezoeken of organiseren extra activiteiten. Ook het Noordelijk Scheepvaartmuseum doet mee. Bezoek vandaag of morgen gratis ons museum! Iedereen is welkom.

De museumvereniging organiseerd dit jaar een speciale actie. Maak tijdens het Museumweekend een selfie met je favoriete museum-object en opload je selfie op selfiemuseum.nl. Jou selfie wordt live geprojecteerd in 300 musea. Je kunt een jaar onbeperkt museumbezoek winnen.

Ik doe ook mee met deze actie! Hier sta ik op de foto met mijn favoriete object. Het gebouw van ons museum zelf. Ons museum is namelijk gehuisvest in twee van de mooiste middeleeuwse panden van de stad Groningen.

Website Museumweekend:
http://www.museumweekend.nl/

Website Noordelijk Scheepvaartmuseum:   http://www.noordelijkscheepvaartmuseum.nl/

GE DIGITAL CAMERA

Ik met op de achtergrond het Noordelijk Scheepvaartmuseum

Ik met op de achtergrond het Noordelijk Scheepvaartmuseum

Ik met op de achtergrond het Noordelijk Scheepvaartmuseum

2 thoughts on “Het is Museumweekend!

  1. Ik zou de tweede foto uploaden naar de site van het Museumweekend, want daar staat meer van julli (inderdaad erg mooie!) gebouw op.

    ~ Guus

Leave a Reply

